14 aprilie 2007

Cinema

Dupa un sfarsit de saptamana magnific, de Paste, in care am avut nevoie sa ne odihnim in urma diverselor viroze si altor saptamani foarte incarcate, in ziua in care am decis sa imi iau putin concediu pentru a iesi cu fetele, vremea s-a stricat complet. A plouat marunt, ori cu galeata, ori in rafale, ori cu soare, de trei zile incoace.
Asa ca ieri, vazand ca nu este chip de mers la plaja, mi-am luat inima in dinti si am dus fetele la singurul film pentru copii de scoala primara care rula in oras (un sngur film pentru doua saptamani de vacanta, e tare putin).
Am vazut desen animat cu personaje in 3D, numit Meet the Robisons (Faceti cunostiinta cu familia Robinson, in traducere cuvant cu cuvant).
Un baietel este abandonat dupa nastere la poarta unui orfelinat, unda sta pana la 12 ani. Baietelul, Lewis, devine pasionat de tehnica si construieste tot felul de aparate, care mai de care mai aiurite. Pasiunea lui il face sa apara inadoptabil in ochii potentialilor parinti adoptivi.
Lewis este destul de disperat de situatia aceasta, pana in ziua cand - din viitor - apara un baietel de 13 ani, care ii face cunostiinta cu familia lui, bizara excentrica, curioasa, dar foarte iubitoare, familia Robinson. Baietelul venit din viitor, Wilbur, il anunta pe Lewis ca are o misiune extrem de importanta, sa isi repare si protejeze ultima lui inventie, masina de citit memoria, pe care un 'rau', venit si el din viitor, vrea sa o treaca pe numele lui. Urmeaza calatorii intre trecut si prezent, rasturnari de situatie destul de rapide (la un moment dat, 'raul' numit Omul cu palaria rotunda, aduce un Tiranosaurus rex, din trecut), mai pentru intelegerea unor pustoaice de mai putin de 8 ani, care inca nu sunt perfect fluente in engleza... Lewis descopera ca aiurita familie Robinson este de fapt familia lui si ca baietelul este propriul sau fiu,.. cu conditia sa faca alegerile corecte, in prezent.

Cred ca eu m-am amuzat mai bine decat fetele, dar tututor ne-a placut filmul. Iar K. a stat lipita de scaun, nemaipomenit de cuminte.

Niciun comentariu: