03 ianuarie 2007

Inca un sfarsit de vacanta

Gata, vacanta mea s-a terminat. de astazi, am fost inapoi la lucru. Fetele au mers cu P. pe Waiheke si (ele ....) s-au amuzat bine. Tatal lor mai putin, deoarece K. a fost, se pare, foarte neascultatoare, sau mai preci sa protestat foarte zgomotos la incercarile tatalui ei de a pune frâu agitatiei brwoniene in mijlocul generata de micuta domnisoara. Prin urmare mâine pustoaicele vor sta acasa cu P. iar vineri, daca se imblânzesc, s-ar putea sa le scot eu la plaja.
De luni incolo vor merge doua sau trei zile pe saptamâna la programul de vacanta.

Pe blogul pentru prietenii francofoni am scris ieri un post, cam lungut, despre intrarea Romaniei in UE: Romania in Uniunea Europeana, vazuta de departe. Concluzia era ca, indiferent de evolutia economica si politica a României, dupa aderarea la UE, daca a deveni cetateni europeni ne ajuta sa fim mai putin balcanici, atunci am castigat. Iar astazi ma gandeam ca e un soi de miracol sa ai inca ocazia sa te minunezi, in zilele noastre, de pasul inainte facut de o intreaga tara. E atat de rar ca un astfel de eveniment are loc incat, pro sau contra-UE, evenimentul ramâne semnificativ.
...Scuze pentru stilul confuz, e aproape miezul noptii...

Niciun comentariu: