16 iulie 2006

Gata vacanta !

Vacanta de iarma s-a terminat. Fetele au stat o saptamana in casa si au fost aproape cuminti (evident, dupa 3 zile de febra, cu o viroza ce semana de aproape cu o gripa; insa nu ne plangem, e prima data cand sunt bolnave de cand am sarit dintr-o atmosfera in alta). A doua saptamana, am lucrat doar doua zile, in care taticul lor le-a pazit, iar in rest, am facut, in ordine: marti - curatenie in casa (evident ca nu a durat), joi - am fost la teatru, cu o trupa adevarata, de adulti, care a jucatPinnochio. A fost un Pinnochio destul de original, cu gagguri si pentru parinti, dar simpatic. Pentru fete era prima lor iesire la teatru si au apreciat. Vineri-sambata-duminica am stat pe langa casa. Afara a fost mai mult sau mai putin soare (astazi tot asa de insorit ca orice zi de vara), iar fetele s-au jucat in gradina. Astazi vroiau sa isi puna apa (rece desigur) in piscina gonflabila. A trebuit sa o iau si sa o inchid. Or fi ele deja 50% kiwi, circuland desculte cam tot timpul, dar chiar piscina in gradina la 16 grade afara ?

Niciun comentariu: