15 noiembrie 2005

Ziua Z - 4

Ieri doua evenimente demne de semnalat. De dimineata, in fine, ceva inainte de ora 9, au venit impachetatorii de la compania de mutat si au inceput sa stringa. Au dezasamblat si ambalat salonul, camera fetelor si bucataria. Nu mi s epare ca au facut treaba prea stralucita (multa risipa de volum, comodele au ramas intregi, la fel si canapeaua, am reperat mai multe cutii care au plecat pe jumatate goale). Au fost trei zdrahoni cu care nu m-am inteles o iota, desi Blandine venise sa traduca. Pareau complet in lumea lor si nicicum reactivi la remarcile mele.

P. a fost sa ia vizele de tranzit pentru Australia. I s-au propus vize cu intrare multipla, insa pentru asta trebuia sa treaca din nou astazi si nu era timp. Era atat e obosit la ambasada incat a adormit pe scaun asteptand (ambasadele din Germania sunt foarte civilizate, salile de asteptare de la irlandezi si kiwis sunt chiar confortabile). Ne culcaseram in seara dinainte la ora 2 dimineata si ne-am trezit, ca de obicei, inainte de 7.

Printre deja mezaventurile cu mutatul, B. mi-a impachetat pantofii de oras asa ca ieri seara am iesit in sandale, pe 8 grade, sa mancam o pizaz cu B si fetita mai mica si sa fac 2-3 cumparaturi (am inghetat asa ca probabil imi voi cumpara astazi niste pantofi lejeri de toamna, daca gasesc ceva cu reducere). Iar impachetatorii mi-au ambalat camera video (insa ii pun sa o detecteze si sa o scoata).

Am dormit astazi in apartament deoarece camera noastra fusese doar golita dar nu demontata. Fetele cu mine in pat si P pe o saltea a lor. Probabil ca vom ramane aici pana la capat (in afara ultimei nopti, cand vom merge la hotel). Blandine ne aduce o saltea... Trebuie sa adun astazi sau maine hartiie pentru declaratiile de impozite si sa pun anutul pentru inchirierea apartamentului pe internet.

Niciun comentariu: