05 februarie 2006

Ultimul week-end de vacanta



Ieri ne-am odihnit... vineri am avut musafiri, Liana cu copiii, si am facut un mic tur de forta pentru a aranja casa. I-am asteptat cu clatite (dulceata si nutella) si, dupa un moment de oboseala, pentru ca adormisera in masina dar nu au dormit suficient, cei mici nu s-ar mai fi dat dusi. Am convenit cu Liana sa vina cu fiica ei (3 ani si jumatate) o data pe saptamana, ca sa incercam sa vorbim putin in franceza. Liana este australiano-olandeza, insa marele ei regret este ca tatal ei nu i-a vorbit niciodata in olandeza... si ca nu vorbeste nici o limba straina, in timp ce ei i se pare esential ca cei mici sa invete o limba straina. Liana insasi ia ore de franceza, deci sper ca va fi usor cu fetita. Poate se prinde ceva de ea pana in mai, cand vor petrece o luna Nancy.

Astazi este duminica domestica. P. a reparat comodele din camera fetelor i le va monta dulapul. Poate si biroul lui I., cu un pic de noroc.

Eu am profitat sa le pun fetelor pe perete posterul urias (de 2m/1m20 sau mai bine) filmului Cronicile Narniei: Leul, Vrajitoarea si Dulapul (The Chronicles of Narnia: the Lion, the Witch and the Wardrobe). Narnia este o serie de povestiri in mai multe volume, scrisa de C. S. Lewis, care are mare succes la copiii anglophoni, iar primul film a fos turnat in Noua Zeelanda, cu un regizor kiwi si el. Dupa Stapanul Inelelor (Lord of the Rings) si noul remake al lui Peter Jackson dupa King Kong, este al treilea film kiwi de succes in doi ani.

Povestea posterului e amuzanta. In week-endul dupa ce ne-am mutat, acum exact o luna, am vazut in centru un domn care dadea dos din afisier un afis urias pentru King Kong. Nu stiu de unde mi-a venit ideea sa il intreb daca arunca afisul..si a raspuns afirmativ. I-am spus ca ne-ar placea sa il avem deoarece tapetul din camera fetelor nu e prea frumos ....si ne-a oferit gorila cea uriasa. Apoi, ca sa discu cu el pana o rula, m-am aflat sa comentez ca evident nu este alegerea perfecta pentru o camera de fetite si atunci kiwiul cel dragut ne-a oferit, din masina lu, si un afis cu Narnia! Spre marea bucurie a fetelor, care sint foarte incantate de leul lor...Regele Leu din poveste.

Niciun comentariu: